Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Inloggen
     

    Verzuim uitbesteden

    Verzuim uitbesteden

    Samen uitvoeren

    Samen uitvoeren

    Sparren

    Sparringpartner
     Terug

    Jessica Warsosemito

    Gec. Sr. Casemanager Verzuim (ROV®) | Bureaumanager

    Sinds maart 2019 ben ik met veel plezier werkzaam bij Ygeia. Als Sr Casemanager denk ik mee, adviseer ik, of spar graag met de klant op praktische en pro-actieve wijze. Als Bureaumanager vervul ik o.a. de functie van Functioneel/Applicatie beheerder, ook onderhoud ik de website en social media.

    Mijn achtergrond is in het Personeels- en Arbomanagement bij de overheid, daarnaast als zelfstandig Business Organizer. Stress- en timemanagement heeft mij altijd geïnteresseerd. Als ervaringsdeskundige op de rand van een burn-out, herkende ik de red-flags bij mijzelf. Een time-out heeft mij gebracht naar werk waar ik blij van word én energie van krijg. Sinds najaar 2020 heb ik de opleiding Regie op Verzuim (ROV) behaald. Daarmee ben ik gecertificeerd en heb mij aangesloten bij het Register Specialistisch Casemanagement.  Mijn specialisatie is (preventief) verzuim tot twee jaar ziekte. Hierbij richt ik mij op het voorkomen van onnodig lang verzuim door oprechte én persoonlijke aandacht. Ook bied ik crisisbegeleiding als Casemanager indien nodig. Graag blijf ik mij verdiepen in het (specialistisch) casemanagement.

    Contactgegevens 

    06-22 98 93 74 | j.warsosemito@ygeia.nl