Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Inloggen
     

    Verzuim uitbesteden

    Verzuim uitbesteden

    Samen uitvoeren

    Samen uitvoeren

    Sparren

    Sparringpartner
     Terug

    Jessica Warsosemito

    Reg. Casemanager Verzuim (ROV®) | Office Organizer

    Sinds maart 2019 ben ik met veel plezier werkzaam bij Ygeia als Casemanager Verzuim én Office Organizer. Als Casemanager denk ik mee, adviseer ik, of spar graag met de klant op praktische en pro-actieve wijze. Als Office Organizer vervul ik o.a. de functie van Functioneel/Applicatie beheerder, ook onderhoud ik de website en social media. Mijn achtergrond is in het Personeels- en Arbomanagement bij de overheid, daarnaast als zelfstandig Business Organizer. Als ervaringsdeskundige op de rand van een burn-out, heb ik een time-out gehad. Dit heeft mij gebracht naar werk waar ik blij van word én energie van krijg. Sinds najaar 2020 heb ik de opleiding Regie op Verzuim (ROV) behaald. Daarmee ben ik gecertificeerd en register Casemanager Verzuim. Mijn specialisatie is (preventief) verzuim tot twee jaar ziekte. Hierbij richt ik mij op het voorkomen van onnodig lang verzuim.

    Contactgegevens 

    06-22 98 93 74 | j.warsosemito@ygeia.nl