Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
https://www.ygeia.nl/wie-zijn-wij/team-ygeia
 
202010291334154

Marijke de Quack

In 2003 ben ik uit eigen ervaring in aanraking gekomen met de Wet Verbetering Poortwachter. Deze wet is als waardevol ervaren en heeft gezorgd voor persoonlijk herstel. Uiteindelijk werkt dit voor iedereen die verzuimt door ziekte. Hieruit is Ygeia ontstaan. Ygeia gaat uit van uw wensen en behoeften en adviseert welke vorm van arbodienstverlening passend voor u is. U kiest de vorm van dienstverlening. Ygeia werkt vraaggericht en biedt maatwerk. Ik bespreek graag met u onze mogelijkheden. 

Contactgegevens

06-53 321 435 | m.dequack@ygeia.nl

Jessica Warsosemito

Sinds maart 2019 ben ik werkzaam bij Ygeia als Casemanager en Office Organizer. Als Casemanager denk ik mee, adviseer ik, of spar graag met de klant op praktische en pro-actieve wijze. Als Office Organizer vervul ik o.a. de functie van Applicatie- en Websitebeheerder. Mijn achtergrond is in het Personeels- en Arbomanagement bij de overheid, daarnaast als zelfstandig Business Organizer. Als ervaringsdeskundige op de rand van een burn-out, heb ik een time-out gehad. Dit heeft mij gebracht naar werk waar ik blij van word én energie van krijg. Sinds najaar 2020 ben ik gecertificeerd en register Casemanager Verzuim. Mijn specialisatie is (preventief) verzuim tot twee jaar ziekte en daarbij richt ik mij op het voorkomen van onnodig lang verzuim.

Contactgegevens
06-22 98 93 74 | j.warsosemito@ygeia.nl 

Jody Vrugteveen

Vanuit de oude WAJONG-status heb ik de mogelijkheid gekregen om te gaan werken bij Ygeia. Vanaf juli 2019 ben ik met veel plezier werkzaam als Financieel Administratief medewerker en contractbeheer. In deze functie biedt het hebben van vaste taken mij veel houvast en structuur. Ygeia biedt mij de mogelijkheid om te denken in mogelijkheden. Met zo’n plezierige werkomgeving lukt dat heel goed!

Contactgegevens
administratie@ygeia.nl

Sophia de Gooijer

Vanaf maart 2020 ben ik in opleiding voor jr. Casemanager en Relatiebeheerder. Bij Ygeia krijg ik de kans mijn ervaringen mee te nemen in mijn manier van werken als Casemanager en Relatiebeheerder. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk zelf ervaren wat voor impact een arbeidsbeperking heeft op mijn werk en op mijzelf. Door mij nu te ontwikkelen vanuit de werkgevers-visie kan ik mijn advies voor zowel werkgever als werknemer steeds beter afstemmen. 

Contactgegevens
s.degooijer@ygeia.nl

Karin Sapuletej-Kuijpers

Vanaf juli 2020 maak ik als Projectmedewerker WGA-specialist en Arbeidsjurist deel uit van het team van Ygeia. Naast mijn rol als Jurist, gespecialiseerd in arbeidsrecht en sociale zekerheid, word ik ook ingezet als Casemanager. Momenteel volg ik een opleiding tot Arbeidsdeskundige. Ik kan u op verschillende terreinen adviseren. Als u te maken krijgt met een arbeidsconflict of vragen heeft over arbeidsrechtelijke juridische zaken rondom arbeidscontracten en personeel,  dan ben ik u graag van dienst. Ook uw vragen over de WGA beantwoord ik graag.

Contactgegevens
k.sapuletej@ygeia.nl

Yvonne Meeuwissen

Het gedachtengoed van Ygeia sluit aan bij datgene wat ik graag doe en waar ik blij van word.
Na meer dan 20 jaar zakelijke dienstverlening bij een beursgenoteerde uitzendorganisatie in diverse functies, valt al mijn ervaring en expertise nu samen. Vanaf juli dit jaar vervul ik de rol van HR specialist, Vertrouwenspersoon en Trainer-Coach bij Ygeia. Momenteel volg ik de opleiding tot Budgetcoach, een mooie aanvulling in deze roerige tijden. Het geeft mij energie om zowel werkgever als werknemer te ondersteunen in het adviseren rondom duurzame inzetbaarheid. In mijn werkwijze motiveer en stimuleer ik graag werknemers, zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Contactgegevens
y.meeuwissen@ygeia.nl

Algemene contactgegevens

0182-606101 | info@ygeia.nl