Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
https://www.ygeia.nl/actueel/impact-covid-19-op-ygeia

Wat kan Ygeia Arbodienstverlening tijdens Covid-19 voor het MKB en haar personeel betekenen?

Voor wie Ygeia kent een verdieping, voor anderen een goede kennismaking

Covid-19 heeft impact op iedereen. Ygeia heeft dat ook gemerkt. Zowel bij  eigen personeel alsook bij onze klanten. De werk-privé balans blijft voor velen een uitdaging.

Heeft u als werkgever moeite het hoofd boven water te houden? Dan kan blijvende zorg en aandacht voor uw personeel lastig zijn.

Vanaf 8 juni 2020 zijn de landelijke Covid-19 maatregelen weer versoepeld. Velen kunnen hiermee weer opgelucht ademhalen. Kinderen in het basisonderwijs gaan weer volledig naar school. Minder thuis werken. Sociaal leven trekt weer aan. Mogelijk heeft u nu pas meer tijd en aandacht voor uw personeel.

Ygeia - Goed voor elkaar!

Ygeia staat voor meer dan alleen de begeleiding van arbo, verzuim en re-integratie volgens de Wet Verbetering Poortwachter. Met onze landelijke partners en een klein vast team op kantoor vanuit Gouda helpt Ygeia al haar klanten. Dat kan telefonisch, per email of online zijn zoals Zoom, Google Meet of Teams. Soms heeft persoonlijk contact de voorkeur, waarbij er een Covid-19 proof scherm aanwezig is.

Ygeia gunt al haar klanten de juiste zorg én aandacht. De Casemanager begeleidt (pro-actief) ziekteverzuimdossiers. De Arbeidsdeskundige brengt de arbeidsmogelijkheden t.a.v. de belastbaarheid in kaart. Ook voor Spoor 1/2 begeleiding, of een mediation zijn de juiste specialisten in huis.

Wij sparren graag met elkaar en onze klanten over arbo, verzuim en re-integratievraagstukken. Ook preventief!

Wat mogen wij voor u betekenen? Stuur gerust een email naar info@ygeia.nl