F.A.Q. Verzuimsignaal
Voor Verzuimsignaal zijn de gebruikerseisen als volgt:
Webbrowser: Google Chrome
Apparatuur: vaste computer/desktop of laptop
Inloggen: www.ygeia.nl óf https://www.verzuimsignaal2.nl/
1. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon
Heeft u uw herstelcode nog? Lukt het alsnog niet om in te loggen. Neem dan contact op met verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: herstelcode werkt niet. U ontvangt dan spoedig een reactie van de helpdesk met meer informatie.
Heeft u geen herstelcode meer? Dan heeft u een nieuwe VerzuimSignaal account nodig. Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: nieuw VS-account ivm nieuwe telefoon. Met daarbij uw naam, telefoonnummer en emailadres. U ontvangt zsm de nieuwe inloggegevens met instructies van de helpdesk.
2. Ik krijg de melding dat mijn account is verlopen
Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: VS-account verlopen. Uw account wordt zsm verlengd. U ontvangt hiervan een bevestiging van de helpdesk.
3. Mijn account is geblokkeerd
Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: VS-account geblokkeerd. Stuur eventueel een print screen mee van de melding. Uw account wordt zsm gedeblokkeerd. U ontvangt hiervan een bevestiging van de helpdesk.
4. Ik heb een nieuwe collega die toegang moet krijgen tot VerzuimSignaal
Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: aanmaken nieuw VS-account. Met daarbij de naam, telefoonnummer en emailadres van de nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker ontvangt zsm de nieuwe inloggegevens met instructies van de helpdesk.
5. Mijn Authenticator App doet het niet
Stel de datum en tijd van uw telefoon op 'Automatisch datum en tijd' in. Wanneer u dit niet doet werkt de Google óf Microsoft Authenticator App niet. Doet de Authenticator App het dan nog niet, neem dan contact op met de helpdesk via verzuimsignaal@ygeia.nl
Het kan ook zijn dat uw telefoon geen updates en/of ondersteuning meer ontvangt. Helaas kan Ygeia u hierbij niet helpen.
Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met de helpdesk via verzuimsignaal@ygeia.nl
Ygeia versie: okt 2020