Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
https://www.ygeia.nl/actueel/f-a-q-verzuimsignaal

F.A.Q. Verzuimsignaal

1. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon

U heeft een nieuwe VerzuimSignaal account nodig. Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: nieuw VS-account ivm nieuwe telefoon. Met daarbij uw naam, telefoonnummer en emailadres. U ontvangt zsm de nieuwe inloggegevens met instructies van de helpdesk.

2. Ik krijg de melding dat mijn account is verlopen

Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: VS-account verlopen. Uw account wordt zsm verlengd. U ontvangt hiervan een bevestiging van de helpdesk.

3. Mijn account is geblokkeerd

Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: VS-account geblokkeerd. Stuur eventueel een print screen mee van de melding. Uw account wordt zsm gedeblokkeerd. U ontvangt hiervan een bevestiging van de helpdesk.

4. Ik heb een nieuwe collega die toegang moet krijgen tot VerzuimSignaal

Stuur een email naar verzuimsignaal@ygeia.nl met als onderwerp: aanmaken nieuw VS-account. Met daarbij de naam, telefoonnummer en emailadres van de nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker ontvangt zsm de nieuwe inloggegevens met instructies van de helpdesk.

5. Mijn Authenticator App doet het niet

Stel de datum en tijd van uw telefoon op 'Automatisch datum en tijd' in. Wanneer u dit niet doet werkt de Google óf Microsoft Authenticator App niet. Doet de Authenticator App het dan nog niet, neem dan contact op met de helpdesk via verzuimsignaal@ygeia.nl

Het kan ook zijn dat uw telefoon geen updates en/of ondersteuning meer ontvangt. Helaas kan Ygeia u hierbij niet helpen. 

Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met de helpdesk via verzuimsignaal@ygeia.nl

Ygeia versie 03-02-2020