Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
https://www.ygeia.nl/actueel/3-gouden-verzuimregels

Wie is Ygeia?

In 2003 is de oprichtster uit eigen ervaring in aanraking gekomen met de Wet Verbetering Poortwachter. Deze wet is als waardevol ervaren en heeft gezorgd voor persoonlijk herstel. Uiteindelijk werkt dit voor iedereen die verzuimt door ziekte. Hieruit is Ygeia ontstaan.

Ygeia is actief als een landelijk dekkende arbodienstverlener vanaf 01-01-2011. Ygeia is ontstaan uit een samenwerking van zelfstandig ondernemers die jaren ervaring hebben in de arbodienstverlening. Zij hebben ervaring en krachten gebundeld in Ygeia. De verschillen in achtergrond, ervaring en visie zijn van meerwaarde en zorgen voor een altijd passende dienstverlening.

Al onze klanten hebben een Casemanager als vast aanspreekpunt. Daarnaast wordt er regelmatig gebruik gemaakt van onder andere de Arbeidsdeskundige, een Vertrouwenspersoon en Re-integratie 2e spoor.

Ygeia biedt inmiddels een compleet pakket op het gebied van arbodienstverlening. Een overzicht van onze diensten vindt u op onze website.

Drie gouden verzuimregels van Ygeia

  • Wat zorgt er nu voor dat u niet kunt werken?
  • Wat zijn uw arbeidsmogelijkheden?
  • Wat kunt u nog wel?

Elke verzuimmelding is anders en vraagt om een andere aanpak. Ygeia is een dienstverlener, waarbij de advisering met zorg voorop staat. Onze slogan is dan ook dat wij ‘goed voor elkaar’ willen zijn.

Dit jaar is ons team op kantoor uitgebreid met Jessica Warsosemito en Jody Vrugteveen. Jessica is Casemanager / Office Organizer en Jody is verantwoordelijk voor de financiële administratie.  

Wilt u meer informatie over een van onze diensten of een training op maat? Neemt u dan gerust contact met ons op via info@ygeia.nl of vult u het formulier op de website in.